torsdag, april 26, 2007

ledig dag!

e ledig i dag..=) har precis varit o lämnat Filip i skolan så nu är de bara jag och Tilda hemma... ska greja o fixa lite här hemma tills jag ksa hämta Filip i skolan igen sen blir det till att åka till Siri och senare i em är de gympa för Tilda... dagen fulltecknad i vanlig ordning...

måste hinna upp till Klas med o hämta Tildas gympa dräkt o se var deras sommar jackor har tagit vägen....jag har dom itne i alla fall... kanske är så illa att jag måste iväg o köpa nya till dom?
jag kan verkligen inte minnas vad dom hade på sig förra våren o sommaren... börjar bli gammal...


imorgon e de då fredag... tänkte ev göra tacos på kvällen o variera fredagsmyset lite... e ju alltid chips o ostbågar som gäller....
på lördag är de Eds marknad och planen var väl att ta barnen med och åka dit... e dock lite tveksam att åka dit när de är så fruktansvärt mycket folk överallt... lite svårt att hålla koll på två yrväder samtidigt.... vi får helt enkelt se hur daxformen är på lördag när jag vaknar...=)

Inga kommentarer: