tisdag, april 03, 2007

ont!

har fått ont i min arm igen... bara att hoppas att de går över nu när jag e ledig... har varken lust eller råd att bli sjukskriven igen!

annars mår jag fruktansvärt bra! dom flesta hjärnspökerna börjar försvinna nu! beror nog på att jag både har ett liv som jag trivs med och ett jobb som inte ger mig ångest..=)

barnfri vecka nu.... får tillbaka barnen på söndag.. då ska vi ha kalas för Tilda! lilla skruttan fyller redan 4 år! de känns som de var igår jag fick upp henne på magen första gången! tänk vad mycket som har hänt under 4 år! från liten oskyldig bebbe till vilje stark envis liten tjej!

påskafton på lördag då....
blir trerätters o gott med gänget från kiel... ska bli gott men de blir nog till att låta bli Whiskeyn denna gången.. *host*





tjejen som blir stor på lördag!


förra årets tårta... vad ska man hitta på i år?

Inga kommentarer: