onsdag, april 18, 2007

VILL HA!

vill vill vill vill!!! blir som en unge..... men allt borde tänkas över ordentligt så man inte kastar sig in i något som man kommer till att ångra... men dom e sååå fina! o dom finns kvar!
hade jag fått bestämma hade jag gärna suttit med en i famnen o gullat just nu...
men man ska ha tid.. och ork.....
fan! ju mer jag tänker på de desto mer vill jag!!!

har ont idag! inget att göra åt.... bara att andas igenom den värsta smärtan o ligga så still som möjligt....

nu slutar Mattias jobbet om 30 minuter... så han e väl kanske här om 1½ timme eller nåt...

har tråkigt! ganska menlöst att vara ledig har jag kommit på.... men jag jobbar i alla fall tors och fredag nu... ev helgen med....har ingen riktig koll på mina arbetstider...=)

nje jag får nog lägga mig i soffan igen... sitta upp funkade inte riktigt...

Inga kommentarer: