fredag, juli 06, 2007

flytt då...

imorgon eller senast söndag gå då flyttlasset.... lite blandade känslor... ska bli gott att bo i dingle igen men att flytta till ännu en lägenhet känns som ännu ett steg ifrån min dröm... att någon gång få bo i ett alldeles eget hus igen.... tänk om jag hade behållt huset o exet flyttat... undrar hur mitt liv skulle sett ut då....

mår inge vidare just nu.... ångesten e tillbaka... antagligen för att de e för mycket just nu... inte för mycket för en fullt "normal" människa men för mig blir de tok mycket.... dessutom så blir allt jag säger o gör fel i vanlig ordning....
var på kalas förut.. var nog inget vidare sällskap för någon så jag satt mest på utsidan o försökte få paniken att försvinna så jag kunde ta mig i kragen o vara social den stunden... gick inge vidare de heller..... får väldigt stora problem med att vara runt folk när jag mår dåligt..... speciellt i sociala sammanhang... där de e meningen att man ska vara trevlig.... de går dock bra att vara på jobbet men de beror nog på att man har arbetet att koncentrera sig på....
kan inte riktigt förklara hur de känns... känner mig tom fast samtidigt så är jag så full med känslor att jag inte vet vad jag ska ta mig till... vet inte varför eller hur man kommer därifrån heller..

i vilket fall som helst så blir de radio skugga ett tag igen....tar ju ett tag innan bredbandet e igång i den nya lägenheten!

hej då Håby o HEJ DINGLE

1 kommentar:

Hagel sa...

förstår dina känslor precis, jag är ju likadan, känner igen paniken och försöken att hålla sig social när man 'skall' vara det och att jobbet fungerar bra ändå för där har man något att koncentrera sig på. många kramar från en gammal vän som vet hur det är