söndag, juli 01, 2007

smörgåstårta

smörgåstårta är gott! men oj vad ont i ryggen jag har nu efter att ha stått upp och grejat...städningen av köket får vänta tills imorgon....måste vila! så nu hoppas jag verkligen att tårtan faller folket i smaken! e ju Mattias som fyller år och tårtan ska med till hans jobb.

e sjukskriven imorgon med.. sen e jag ledig tisdag så på onsdag hoppas jag klarar att jobba igen!

barnen kom hem nu em med! konstigt att jag saknar dom mer o mer varje gång dom e borta istället för att vänja mig vid att vara utan dom varannan vecka.... nu sitter dom o kollar på Bollibompa.. e visst tecknade Pippi långstrump.... den otecknade e bättre! men de e väl kanske för att man e uppvuxen med den "riktiga" Pippi?

blir jorgubbar o vispgrädde här om en stund... mums!

Inga kommentarer: