fredag, december 21, 2007

jag har kommit till insikt om en sak... :-) nu ska jag bara övervinna mig egen osäkerhet med så kommer allt bli jätte bra! jag måste lära mig att tro på de bara.... är säkert så att min historia sätter spår...

igår somna jag jätte tidigt o vaknade inte ens när pojken kom hem.. :-) jag måste ha sovit jätte hårt eftersom våran ytterdörr låter en del när man stänger den.. man måste smälla igen den ganska hårt... men gjorde gott att få sova.... :-)
imorse när jag kom till jobbet så visade de sig att 3 (!) pers hade ringt sig sjuka och de fanns inga vikarier vilket betyder att vi har gått 3 man kort idag... men de gick de med efter lite pusslande....

dom ringde ifrån de stället där jag har beställt den speciella julklappen... dom skulle skicka paketet idag vilket betyder att de inte hinner komma innan jul! men efter lite förklarande från min sida så lovade dom att skicka iväg paketet med express leverans med en gång så de dyker upp under morgondagen direkt till dörren... :-) snäll tjej jag prata med!!

klockan börjar närma sig sex o Tilda är så trött att hon knappt kan hålla ögonen öppna.... måste försöka hålla henne vaken till sju i alla fall för annars lär hon vakna vid5 till morgonen o DE vill jag INTE!!

Inga kommentarer: