fredag, december 28, 2007

Tilda har tagit HCA1 prov idag... de låg på 5,1 o vi fick MVG..:-)

vissa saker är väldigt svåra att hantera just nu... men är väl i vanlig ordning bara att acceptera läget antar jag...

julen var lugn.... firade med min familj och barnen den 23:e och barnen fick massa julklappar i vanlig ordning... :-)
på julafton började vi med en mysig morgon med lite julklappsöppning tillsammans med barnen innan dom blev hämtade av klas för att fira en jul till med hans familj. mycket julklappar blir de...
sen åkte älsklingen till sin familj o jag åkte för att jobba några timmar..efter jobbet åkte jag till tanum åt tårta (bra tajming man har) så lite jul fick tillochmed jag i år... :-)

idag hoppas jag att älsklingen får ett telefonsamtal som vi båda väntar på att han ska få.... :-) och att de telefonsamtalet leder till något väldigt bra!!!!!

bara några dagar kvar till nyår nu då..... nytt år... ny start... och SKOTTÅR :-) hihih

Inga kommentarer: