torsdag, december 20, 2007

Tilda var så snäll o påminde mig om att vi inte har köpt någon blomma till dagis fröknarna än... shit! blir till att försöka hinna in på blomsteraffären imorgon när jag jobbar.... får hoppas de finns tid för de bara.....

har fått klippt Filip nu ikväll med... så nu ser han mänsklig ut igen..*s* han var väldigt långhårig kan jag säga! han har fruktansvärt tjockt hår!

snart ska barnen få kvällsmat o sen ska jag slappa framför Tv en stund innan jag ska lägga mig o SOVA!! älsklingen kommer inte hem fören jätte sent idag så roliga jag ska passa på att sova.. :-) och kanske en lång dusch.. o lite telefonpratande kanske.. :-) har roat mig en stund med att möblera om på väggarna.. tavlorna passade inte alls på sina platser efter ommöbleringen för några veckor sen....har dock kommit på att jag behöver en stor o fin vägg ljusstake.... får se var man kan hitta en sån.. har faktiskt ingen aning om var man köper sånt.....

kvällsmat till barnen nu då....

Inga kommentarer: