onsdag, juni 13, 2007

e jag knäpp?

sitter o spanar runt på resor... funderar på att ta med mig barnen och åka iväg en vecka till hösten.... dom behöver ju oxå lite miljöombyte ibland och nu börjar dom faktiskt bli så stora så dom skulle uppskatta något sånt... och de hade nog varit roligt att ta med dom!
1 vecka.. i bulgarien kanske? där ska de ju vara barnvänligt... eller kanarieöarna.. fast där e dyst att leva...

bara ett problem då... att jag får betala för hela kalaset själv... får väl börja spara ordentligt nu så jag kan ge mina barn den uppväxt jag vill att dom ska få... möjlighet att se sig omkring.. på fler platser än orust,uddevalla, munkedal.....=)

har jobbat hela dagen idag och nu e de snart dax att börja med middagen så man kan få sig lite mat i magen...och pojken min behöver ju mat när han har jobbat hela dagen...

imorgon är de skolavslutning... min stora pojk ska ha sin första avslutning!

Inga kommentarer: