tisdag, juni 19, 2007

hus o så

tycker synd om mig själv idag... har huvudvärk....

Mattias e på kalas till sin mamma idag så jag känner mig ensam o övergiven just nu...

btw....fortfarande rökfri! stort grattis till mig! sitter dessutom i soffan med min splitter nya laptop i knät o skriver! har inte riktigt vant mig vid tangentbordet än...de är ju bra mycket mindre än på ett vanligt tangentbord....

har lust på att flytta till hus! jag är ingen lägenhets människa överhuvudet taget! vill ha utymme o gräsmatta! bara kunna öppna dörren o gå ut i sin egna trädgård! *saknar* synd att de inte finns några hus som typ kostar gratis! tycker att de är total idioti att köpa ett hus för över en miljon! då finns de ju inga marginaler kvar om någon skulle bli arbetslös eller så....
men huspriserna har ju gått upp så mycket att de knappt går att hitta något hus billigare! knäppt!

de ända kravet jag har är att de inte ska ligga för långt från Dingle!
måste ju tänka på barnen... vill absolut inte att dom ska behöva bli utanför och jag vill inte att dom ska behöva byta skola o dagis för att jag flyttar heller...

får väl nöja mig med att flytta till lägenheten jag har fått ett tag o kanske hitta något mysigt hus att hyra eller så....men var hittar man något sånt? ska ju helst inte ligga mitt ute i skogen eller vara ett totalt råttbo heller....

Inga kommentarer: