fredag, juni 29, 2007

helg....

fredag morgon nu då.... börjar jobba halv tre och har sovit lite halv dåligt inatt så vi får se hur kvällen blir... vet oxå att jag har en grymt tung rad att gå på i kväll så de blir lite spännande att se om ryggen håller....hade jag gått till läkaren hade han antagligen "tvingat" mig att vara sjukskriven ett tag.... e inte riktigt hälsosamt att jobba med en rygg som är i det skicket min e just nu....

jag e faktiskt fortfarande rökfri! har väl snart gått en månad skulle jag tro... håller faktiskt inte koll direkt...men de märks på kontot! dom sista kronorna i slutet av månaden fanns faktiskt kvar längre än vad dom brukar! men de dröjer nog inte så länge innan man hittar ett bra sätt att göra slut på dom! hihi de e ju inte direkt att jag e känd för mitt ekonomiska sinne direkt... :-)

får bli en promenad innan jobbet idag! behöver få rört lite på mig! fast snart startar den riktiga invasionen av badjävlar i kungshamn så då blir de väl till att gå runt när man jobbar för de lär inte gå att komma fram med bilen. fick mig ju ett par nya stavar här om veckan som behöver bli använda.... mina förra e försvunna! e väldigt bra träning att gå med stavar om man gör de på rätt sätt... o inte som man ser många gamla damer som använder stavarna som någon form utav käpp....

Inga kommentarer: