torsdag, juni 28, 2007

hur hjälper man?

hur hjälper man en vän som mår jätte dåligt? jag menar jätte jätte jättedåligt! hur visar man att man finns där utan att klampa på? vi har ju inte umgåts direkt på flera år mer än lite sporadiskt då o då...och pratat lite på msn ibland...jag vill så gärna visa att jag finns där för honom! har skickat mess men inte fått något svar... vet inte.. han kanske har bytat nummer? får väl helt enkelt åka ner o banka på dörren någon dag o hoppas på att de inte är försent! man känner sig så maktlös! vill hjälpa! men hur??


var på överby med Hanna idag.... köpte massa nördvändigt o mindre nödvändigt... men de var riktigt roligt att bara gå runt o fördriva tiden.... :-) blev längre än vad som var tänkt på grund utav sega skrot nissar som inte kunde fixa fram Hannas delar som hon behövde... konstigt att folk inte vet vad dom sysslar med

jobb helg o bara långa pass så jag är inte sysslolös i helgen i alla fall..... ifall ni undrar vad jag gör...

Inga kommentarer: