onsdag, augusti 29, 2007

börjat jobba

så nu har man börjat jobba igen då.... tillbaka i verkligheten alltså.
började med en mjukstart och jobbade en kväll förra veckan. hade oturen att åka på ett ordentligt virus förra veckan så första dagen jag skulle jobba var jag tvungen att sjukskriva mig... *pinsamt* så vad händer då när jag vaknade i morse och gick på toa? jo de kändes som att kissa taggtråd... jippie urinvägsinfektion IGEN!

var på Monster race i ED i lördags.... jo de e sant! jag var på monster race... hihi men de var faktiskt ganska roligt att titta på... Filip var hel nöjd och satt som ett ljus hela tiden! och då var de ändå några timmar....

Tildas dagispersonal har lärt sig hur dom ska ta hand om henne nu så jag kan utan att oroa mig lämna henne dit på morgonen även om jag måste erkänna att jag har varit lite nervös idag....men allt hade gått bra.

var lite jobbigt att behöva gå upp så fruktansvärt tidigt i morse för första gången på 6 veckor.... men man vänjer sig väl antar jag.....

dax o ge barnen kvällsmat nu då.....

Inga kommentarer: