fredag, augusti 17, 2007

sjuk...

ont i halsen och hög feber... så roligt har jag haft de sen natten tills igår. tack o lov för bärbar dator som man kan ha med sig i sängen!! mycket film tittande och surfande blir de...
jag känner mig ruggigt ensam när jag ligger själv hemma i sängen hela dagarna och ja vill bli frisk nu så jag kan göra något!!

barnen skickade jag till klas igår...går inte att laga mat o roa barn när man tuppar av när man står för länge...

tilda o klas var på möte på sjukhuset idag och Tilda tog blodprov. tack o lov för att de finns lugna sköterskor som vet vad dom gör! de hade inte varit några problem alls så upplevelserna på näl verkar inte ha satt så djupa spår tack o lov

hoppas nu bara att jag inte har smittat barnen nu när de e skolstart o grejer på måndag!

Inga kommentarer: