söndag, augusti 19, 2007

fortfarande sjuk!

va fan kan jag inte få bli frisk för???? kan inte svälja längre....får nog ringa farbror doktorn imorgon. har säkert fått halsfluss eller nåt sånt så jag behöver pencillin.... precis som vi inte träffas läkare tillräckligt ofta nu för tiden....
de var inte jätte roligt att gå upp i natt o kolla blodsocker på Tilda när hela kroppen protesterar mot att ens finnas till.... tack o lov för febernedsättande... visserligen så hade barnen mycket väl kunnat stannat hos klas men jag skulle ju promt ha hem dom... något som jag ångrade kraftigt i natt... o i morse när dom skulle ha frukost....

imorgon börjar filip skolan! visserligen har han gått i "nollan" men de är nu som den "riktiga" skolgången börjar...herregud var tog åren vägen??? han börjar ju i ettan!!!!!! läxor o grejer! han ska lära sig läsa o skriva o räkna hela köret.... tyvärr har informationen från skolan varit lite dålig så allt man vet har man hört ryktesvägen.... men förhoppningsvis så kommer de väl en hel hög med info när dom väl har börjat!

nu hoppas jag bara på att jag är såpass pigg i morgon så jag orkar gå med honom! han ska inte behöva gå själv o klas jobbar ju....får sätta klockan aptidigt så jag får tagit ordentligt med tabletter i bra tid innan..

tänkte jag skulle fått lagt in lite bilder från semestern med men alla kort ligger på den andra datorn så de får bli när jag har piggnat till såpass att jag orkar sitta vid den....

gjorde detta test:http://www.vuxenpoang.com/
och kom fram till att jag e 40,6år!!! jo du! så ung var jag..... kan lika gärna gräva ner mig med en gång... :-)

Inga kommentarer: