tisdag, september 25, 2007

rottweiler o annat

har mailat med en rottis uppfödare och fått svaret att en rottweiler lämpar sig utmärkt för att utbilda till diabeteshund.. :-)
behöver jag säga att jag blev ännu mera sugen på att skaffa en då? gillar de rasen skarpt.. och ännu bättre är ju om man kan använda hunden för tösens välbefinnande.....

ska snart iväg till sjukhuset med tilda... dom ska kolla magen på henne.. hon kliar sönder sin lilla mage.. kan bero på att hon reagerar på insulinet och behöver en annan sort.... får väl se vad läkaren säger....
annars inte så mycket idag.... lämnat filip i skolan.... stekt pannkakor till lunch och hämtat filip i skolan... ungefär de som man har hunnit med idag... och tvättat lite då...

ringde på en soffa för en kompis förut... fick prutat ner den en del så på torsdag ska hon hämta en soffgrupp i skinn 3+1+1+ två fotpallar... gug vad jag e bra!! med på köpet får hon en bokhylla som jag kunde ta om jag ville... funderar på var jag kan ha en sån.... skulle onekligen behöva en hylla och den var inte direkt ful heller.... tål att funderas på..

längtar*saknar*trånar

Inga kommentarer: