onsdag, september 05, 2007

Utmaning!

jag blev utmanad! utmaningen går ut på att ta ett kort i timmen under en dag på sånt som har med ditt liv att göra. jag utmanar alla som läser här! så fram med kameran!!
Sandra- känn dig utmanad!!!!





måndag morgon... barnledig så jag ligger i sängen till 8:30 sen hämtar jag bohusläningen. visst några som fått salmonella av spenat?? trodde man fick de av kyckling... där ser man




runt 9:30 sätter jag mig en stund vid datorn... kollar mail och runt på Helgon. pratar med lite folk på msn. gilalr min laptop! man kan sitta i soffan bekvämt med datorn i knät...




ca 11:00 kommer jag ut duschen.. dax att sätta på sig ansiktet... :-) i min snobben neccesär finns allt jag behöver typ...




ca 11:45 dyker Siri upp. kaffe dax! blir mycket kaffe o skvaller med henne.


naturligtvis spelade vi dessutom yatzy! vi är helt insnöade på de för tillfället! från ca 13:15 till 14:15 roar vi oss med de!



på väg ut genom dörren för att åka till jobbet då... klockan är 14:20..... just denna måndag hitta jag inte mina arbetströjor... visade sig senare att dom låg i tvätt korgen... haha





ca:14:30 sitter i bilen på väg till jobbet.... klockan på instrument panelen går 9 minuter efter.. :-)
undrar hur trafikfarligt de är att fota samtidigt som man kör???


15:00 börjar jag jobba så därför blev de inte fler kort.. :-( har ju tystnadsplikt så då finns de inte så mycket att ta kort på....
på bilden är en TES apparat som vi använder för att registrera oss med.....
slutade jobba 22:00 och då var de raka vägen hem till sängen! är ju för 17 mörkt när man kör hem från jobbet nu!!! och hur mycket djur som helst som rör sig....
ska försöka få med kameran en ledig dag....

Inga kommentarer: