lördag, september 08, 2007

Tilda sjuk igen....

då var de dax igen.. .JAG ORKAR INTE MER NU!! Tilda har 40 grader feber igen.... varför tar de aldrig slut????

chefen har "varnat" mig på ett lite fint sätt att jag inte ska vara hemma mer... + påpekat att jag inte e själv med att ha barn och att barnens pappa lika gärna kan vara hemma... har ju trots allt varit borta 8 veckor allt som allt i sommar med henne.... varför ska jag alltid behöva ta all frånvaro från jobbet? antagligen därför att andra människor visst bara kan vara borta från jobbet när de e dax att åka ut o resa o sånt...

orkar inte bli av med jobbet o börja om på nytt igen! har ju precis fått ett bra vikariat på 80% som jag kan klara mig på... om jag får behålla jobbet.....
de känns som att min chef och mina arbetskompisar tror att jag tar VAB bara för att slippa jobba... inte konstigt igentligen... jag hade antagligen trott de samma om en av mina arbetskompisar var borta titt som tätt....

lördag idag... bara att hålla tummar o tår att hon är frisk till på tisdag!

Inga kommentarer: