torsdag, november 15, 2007

Jag o Hanna tog oss en liten tripp till Ullared idag.. hade dock lite missflyt på vägen ner... två olika bilköer som vi fastnade i... sen skulle vi vara smarta o köra en annan väg... men de gick itnte så de var bara att vända o åka tillbaka till E6... så går de när två brudar spekulerar... :-) kom i alla fram efter mycket om o men... hur mycket folk som helst men jag fick i alla fall köpt dom flesta julklapparna till barnen.. några kvar men dom kan jag köpa på Torp sen.
har inte köpt något till mamma o pappa o syster o hennes gubbe än men de får jag väl försöka göra efter löningen....
en väng in på IKEA orkade vi med på vägen hem oxå.... köpte inte direkt något roligt där.. bara lite bra att ha saker... :-)

borde packa lite med.... imorgon åker jag ju upp till Linköping... :-) bara att sätta gång....

Inga kommentarer: