måndag, november 05, 2007

måndag hela dagen

trött trött trött..... var jobbigt att gå upp kl 5 i morse.. har ju lyckats vända på dygnet totalt under dom 4 dagar jag har varit ledig.... har verkligen kännts att de har varit måndag hela långa dagen idag... alla på jobbet har gått runt o sett allmänt slitna ut.. halva gänget efter att ha jobbat hela helgen och andra halvan efter att ha haft en hård helg rent allmänt... haha! tur att vi är likadana allihopa.... :-)men trötthet till trots... vi har faktiskt väldigt roligt på jobbet.... :-)

Siri kom förbi efter jobbet förut o spelade några parti yatzy... (nej vi har inte gett upp de än...) ungarna lekte en stund o nu är Tilda jätte trött.... hon har tydligen bara sovit middag en pytte stund på dagis så hon är ltie mör... e ju jobbigt för barnen med att gå upp så tidigt på morgonen.. man känner sig lite elak när man väcker dom när dom sover som godast.... men tyvärr är de så verkligheten ser ut....

har hunnit röja ur klädkammaren med.... där har de sett ut som ett totalt kaos ända sen jag flyttade in här... var på tiden att ta tag i de.. men nu går de att komma in där o finns tillochmed massa plats på hyllorna.... :-) dröjer väl inte så länge innan de är fullt igen men man får njuta så länge de varar.. hihi
fick slängt massa tomma förpackningar o sånt efter div saker som har försvunnit.. ingen större ide att ha kvar förpackningar till sånt jag inte har hemma längre om mna säger så....

har kommit på att jag behöver en ny TV.. men de får bli efter jul de med.... :-) känns som de blir en dyr vår för mig..... :-)

Inga kommentarer: