torsdag, november 29, 2007

ny bil?

när de ändå skulle storhandlas idag passade vi på att åka en sväng till Volvo o kolla på ny bil.. :-) den där blå saken som åker t&r med mig till Kungshamn varje dag drar sorgligt mycket bensin... vi har vissa tankar på en XC70, diesel då så klart så man slipper spendera all tid med att stå och tanka.....:-) var ute o provkörde en ruggigt snygg bil som vi hittade men de var lite för lite "lulllull" på den... får väl se när rätt bil dyker upp helt enkelt.... :-) men ska man ha en XC70 så måste den varea mörk... dom ser ut som leksaksbilar med all plast annars....
kollade lite på vanliga V70 oxå.... svårt att bstämma sig...

ska man köpa en ny bil så är ju meningen att den ska hänga med ett antal år framöver med.... då måste de ju vara en bil som är såpass snygg så man inte tröttnar efter två veckor.... svårt de där... tål att tänkas på i alla fall.

ryggen gör i alla fall fortfarande jävligt ont! tog mig nog lite väl mycket vatten över huvudet idag när jag gick runt på Torp o kollade på bilar o grejer... lär väl säkert inte kunna röra mig alls imorgon...... men så är de... bara att gilla läget...

imorgon får jag reda på om jag ska vara fyllechaffis på lördag åt några som ska ha personalfest eller om jag kan ta ett par Öl hos Siri som ska ha 35års fest på lördag.. :-) "lilla gumman" börjar bli stor... :-):-):-) i annat fall får jag helt enkelt ge fanken i att dricka öl... funkar de med.....

Inga kommentarer: