fredag, november 02, 2007

var en sväng borta hos siri o glenn för en stund sen... glenn ville att jag skulle komma förbi med ett paket cigg till honom.... :-) dom höll på att måla om i hallen när jag ramlade in där... fick rymt därifrån innan glenn satte en pensel i handen på mig... :-) farligt de där.... men kommer säkert bli snyggt när dom e klara men just nu är de total kaos! blir ju alltid de när man renoverar men jobbigt att bo mitt upp i de... kommer ihåg hur de var när vi gjorde iordning badrummet i huset jag o klas bodde i (som han bor kvar i) i alla fall så fick vi använda de inte allt för mysiga badrummet i källaren ett par veckor.. var inte jätte roligt med tanke på att Tilda bara var två månader då o filip strax över 3 år... är ju ganska kallt där nere.... men de gick o sen hade vi ett extremt fint badrum.. :-)

på tal om när barnen var små.... här är Tilda helt ny... :- några timmar gammal o sover gott i plastbaljan på BB... inte jag som har satt på den snygga kondom mössan... sånna får dom på BB för att inte bli kalla om huvudet

och lilla Filip.... två veckor gammal... tänkt att han hade mörkt hår!! nu är han ju jätte ljus!

ikväll blir de räkor i kanske lite vin.... :-) mumsigt!

Inga kommentarer: