söndag, november 25, 2007

ännu en helg....

ärligt talat så börjar jag fundera på var veckorna tar vägen??? känns som om jag hämtade barnen igår och nu ska jag snart lämna dom igen..... ikväll ska de köras grejer.... ut med de gamla och in med de nya typ.... måste bära upp en TV + en mikro i förrådet med... behöver nog rensa ur där uppe med.... ligger en hel del saker där som inte behöver sparas.. jag hatar att spara saker.... varför hänga sig kvar vid en tid som är över? eller spara massa skit som man aldrig kommer använda igen? är ju totalt onödigt o blir bara stökigt.... satt och letade efter nytt soffbord på nätet igår... hitta ett som var ruggigt snyggt! tyvärr fel träslag för att passa in med resten av möblerna som är bok.... så i så fall blir man ju tvungen att byta ut alla möblerna..... :-) får nog vänta ett tag kanske... ska försöka få tag på en större lägenhet först... vill ha en 4:a istället för en 3:a som jag har nu.... men de är inte så lätt att få tag på så stora lägenheter tyvärr... har folk väl fått tag på en 4:a så flyttar dom inte i första taget... :-(

var ju så duktig och storstädade i min klädkammare för några veckor sen.. kan meddela att man knappt kommer in där nu... :-) fast jag är nästan helt oskyldig till de..... ;-)

helgen har varit lugn... lite vin o film igår och samma i fredags... :-) dagen igår gick åt till att leka dagis tant eftersom barnen hade kompisar här.... men de var ju bra att dom hade något att göra i alla fall.....

funderar på att åka ner till Torp en sväng o se om man kan hitta sig en ny matta till vardagsrummet... behöver lite förändring! dessutom är den vita mattan som ligger där nu inte så värst vit längre....:-) vita mattor och barn + djur går itne riktigt ihop om man säger så....

annars är allt bara jätte bra just nu!!!!

Inga kommentarer: