onsdag, oktober 31, 2007

väntar... och väntar lite till...... tar väntan slut? ingen som vet... men hoppas kan man!

har spenderat förmiddagen med att storstäda och monterat ihop mitt nya köksbord... fint fint blev de! alltid roligt med nya möbler! nu är de bara ett nytt soffbord som fattas med... men de får jag ta efter jul.... måste ju köpa julklappar först o främst! har ingen som helst aning om vad jag ska köpa till barnen! jätte svårt ju! ska ju gärna vara något dom har roligt med o inte bara något som blir liggande i ett hörn.....den 15:e blir de i alla fall en sväng till Ullared med systeryster så jag hoppas jag får tag på de mesta till barnen där...


igår hade jag o Hanna en halv jobbig dag.. vi åkte som idioter mellan skredsvik-dingle-orust och sen ut till Kungshamn o jobbade.... men vi fick gjort de som skulle göras o de känns så himla skönt! nu är allt klart!!! och vi hade lite roligt när tre fruntimmer skulle få in ett köksbord o 4 stolar i en inte allt för stor bil.... :-) men de gick de med....

ska jobba kvällen idag med... sen är jag ledig torsdag-söndag!! hur gott som helst! fick en extra ledig helg när de nya chemat las... ifs bara en engångs grej men ska bli skönt... de var ju över ett år sen jag hade en ledig helg när jag också är barnledig..... lördagen är redan vigd åt att sitta med siri o dricka lite "saft" hihi men de är ju en dag på fredag med :-) får se vad som hittas på då... har vissa förhoppningar som vi får se om de går igenom.......

Inga kommentarer: