tisdag, oktober 23, 2007

nu börjar de igen....

ryggen och nacken alltså.. :-( har ont så in i h-e! har klarat mig riktigt länge nu så de kunde väl varje människa räkna ut att de inte skulle hålla för evigt.... har i alla fall ett lite lättare jobb än jag hade sist... bara hoppas på att de ger med sig nu dessa två dagar jag ska vara ledig så jag fixar att jobba sen....men måste ändå ut till jobbet idag o gå på möte... suck

Tildas insyflon (knappen på magen) har inte funkat riktigt som den ska så hon låg jätte högt i socker igår och i natt.... fick bytat den nu på morgonen så bara att hoppas på att den nya funkar bättre... inte bra om hon ligger högt.... mammas lilla gulle skrutta! hörde igår att det är en liten kille här i Dingle som just nu ligger på Näl med nyupptäckt diabetes..... stackarna... de är inte något ja önskar ens mina värsta fiender.... som tur är lär man sig ju leva med de men de e ju tufft!

imorgon är de besök på BUP med Filip med.. får väl se om dom har något vettigt att säga.... hoppas kan man ju....blir nog bra till slut... kanske

Inga kommentarer: