måndag, oktober 15, 2007

tandläkare

så har man spenderat 45 minuter o 1000:- på att bli torterad i tandläkarstolen då.... bara ett besök kvar så är jag så gott som ny i käften igen... :-) nu för tiden är tandtråd och flour namnet på mina bästa vänner... aldrig att jag utsätter mig för att få så många irreterande hål igen!

ska jobba ikväll....känns lite onödigt att åka hela vägen ut till kungshamn för att göra 5 timmar... men men så är de när man måste göra 40 arbetstillfällen på 40v men bara 80%... många dagar men korta dagar... hade lika gärna kunnat jobba 100% men dom tjänsterna är extremt populära så dom lär man inte kunna knycka åt sig i första taget direkt...


borde sätta igång o städa... i alla fall plocka upp alla leksaker som ligger överallt som ett minne av helenas besök eller snarare alla ungarna.... 4 ungar drar fram väldigt mycket mer än 2....har så smått börjat arbeta på det gigantiska tvättberget oxå...har en dotter som vägrar ha på sig kläder mer än två miuter ungefär... så de byts säkert 4-5 gånger/dag och på den korta tiden hon har dom på sig så lyckas hon smutsa ner dom oxå... lillgrisen :-)



hon tog kort på sig själv med min mobil....

eller så kan man hoppa över allt vad städning heter o gå över till Siri o spela yatzy o dricka kaffe.... eller??

Inga kommentarer: