måndag, oktober 08, 2007

trött.....

lyckades somna i soffan igår kväll... vaknade runt 03 i natt o masade mig till sängen.. :-) men de känns i nacken idag kan jag lova... har en lite väl mjuk soffa att sova i. är ju inte riktigt så att man går o lägger sig i vettig tid nu för tiden.... får ifs skylla mig själv.... men upp på morgonen måste jag i vilket fall som helst... om de inte är så att jag jobbar så måste jag ändå upp o skicka Filip till skolan....

idag när Filip var i skolan passade jag på att åka till Jimmies handelsträdgård med Tilda... fick köpt lite nya växter till vardagsrummet o till filips rum. Tilda skulle absolut ha en rosa suspekt blomma med en pippi kruka så den står nu o ser skum ut i hennes fönster.... men hon är ju nöjd i alla fall.... sen skulle jag till läkaren en stund efter Filip sluta skolan så för att spendera lite tid så passade vi på att fixa nya skor till Filip- den herren är duktig på att slita skor!!! fattar inte hur han bär sig åt alla gånger.....får väl se hur länge dessa håller....

ledig imorgon med... :-) sen har jag bara tre dagar att jobba innan jag är ledig helgen.... en go vecka helt enkelt.... får reda på imorgon om jag har jobb efter 31 oktober... lät sådär på chefen när jag pratade med henne idag.. :-( dom ska ju spara ytterligare 2,8 miljoner... hur de nu ska gå till.. men de är väl personalen som ryker... blir jag av med jobbet så blir de genast lite bråttom med att få iordning allt för att åka till Norge o jobba.....för jobb måste jag ha! blir lite väl tufft att klara sig annars....

Inga kommentarer: