söndag, oktober 07, 2007

söndag

idag har de varit den absolut segaste dagen på jobbet någonsin.... de var inte bara jag som tyckte de i alla fall.. vi har allihopa suttit o suckat över att någon har mixtrat med klockorna så tiden har gått 10 gånger så sakta mot i vanliga fall.... till slut blev i alla fall klockan 15.30 o jag kunde stämpla ut o åka hem... åkte vägen om klas o tvättade bilen på vägen hem med.. :-) så nu har jag nytvättad fin volvo igen....

satt en stund på jobbet o kollade på bilar på blocket... e väldigt sugen på att köpa ny bil...eller i alla fall byta jämt mot något roligt.... e sugen på en audi... men vi får väl se.... min lust att byta bil kan ha något att göra med att skatten snart ska betalas o jag behöver nya vinterdäck.... massa pengar som ska ut alltså.... ingen som vill ha en bil????


ska vara ledig två dagar nu.. ska bli gott! har varit mycket jobb på sista tiden....men pengar gillar vi!
jag o Hanna har allvarliga funderingar på att börja jobba i Norge på mian barnlediga veckor... är ju bra mycket bättre betalt än här i sverige.... ska bara kolla upp lite mer saker o så först....

nu ska barnen få kvällsmat....

Inga kommentarer: