lördag, oktober 20, 2007

onsdagen var hur rolig som helst! massa tjejsnack o totalt utflippade skratt..... o äckligt vin blir väldigt gott efter lite pasoa/vodka... *blink* skoj som attan var de igen så snart får vi göra om de igen Emma!!!

itorsdags fick jag fixat nya däck till min bil så nu slipper jag vara livrädd för att köra ihjäl mig...

igår var Helena här o vi drack vin o tjatade ett gäng timmar innan vi slocknade av trötthet... fortsatte ifs tjata i morse... :-) men var riktigt skoj de med... har i alla fall får varit social denna veckan.. inte dåligt de...

får tillbaka mina barn imorgon med.... skönt att få hem dom men veckorna går så ruggigt fort!

blir trött på jobbiga folk just nu med.... varför kan folk inte acceptera att läget är som de är
??? jaja dom tröttnar väl....

Inga kommentarer: