tisdag, oktober 16, 2007

tisdag idag då.... gårdagen gick åt till att jobba kväll o städa upp lite efter barnen....
ska jobba kväll idag med.... segt.... de är bättre att jobba dagtid- e ju inte många hemma på förmiddagarna när en annan går o väntar på att åka till jobbet direkt....

imorgon ska jag till Emma o dricka vin!! wieee ska bli grymt roligt! på dagen ska ja möta Helena på Torp o se om man kan hitta något vettigt att sätta på sig.... :-) får ju ta en tur till systemet med... finns inte mycket vin i den här lägenheten direkt....

På torsdag ska jag iväg o byta däck på bilen på fm och på em ska jag träffa Linda o lille plutt Zakk! gud vad jag längtar efter dom! livet har blivit bra mycket tråkigare sen Linda flyttade åt helsikke långt härifrån... :-( men nu äntligen e dom på G ner för en visit! får väl se om jag kan lyckas ta mig upp till dom någon gång framöver oxå.... har itne varit där sen förra sommaren *skäms*

måste hitta på något att äta innan jag åker till jobbet.... e så tråkigt att lga mat till sig själv.. men jag kanske har något i frysen som redan e klart... får väl engagera mig i att ta reda på de kanske....

Inga kommentarer: