onsdag, januari 09, 2008

absolut inget viktigt

jobbar kväll idag.... har roat mig med att "fusk" städa bilen eftersom en kille från gotland ringde o ville se fler bilder... inte direkt så han bara tittar förbi för att kolla på bilen direkt... :-) fick tagit lite kort på bilen som får mailas iväg ikväll så får vi väl se om han fortfarande vill ha den sen... kunde inte dammsuga den eftersom de inte finns något eluttag i garaget o de SPÖregnar ute...

annars går jag mest runt o väntar nu...:-) ett evigt väntande på telefonsamtal tycker jag! men bara att hoppas att de blir som vi vill i slutändan!!
imorgon em ska jag göra något smärstsamt... att man frivilligt utsätter sig för något som man vet kommer göra jätte ont?

borde kanske äta något innan man ska åka o jobba med? men har ingen större lust att ställa mig o laga mat..... macka kanske? eller så kanske de finns något färdigt i frysen om jag har tur....

1 kommentar:

Anonym sa...

ska du taatuera dig eller? ;)