måndag, januari 21, 2008

möte

precis hemkommen från skolpsykologen som håller på och utreder Filip. ska tillbaka samma tid i morgon igen. vet inte om han kom fram till så där jätte mycket mer än att han är fruktansvärt smart för sin ålder... men de har vi vetat länge....

e helt slut i kroppen....konstigt att en förkylning kan göra att man blir så matt? känns unegär som man har blivit överkörd av ett tåg....soffan e i alla fall väldigt bekväm att sjunka ner i! har dessutom en bit kvar i min bok som jag håller på och läser nu så jag har inga planer på att röra mig så där jätte långt idag :-)

var ju på revy igår! den var riktigt rolig och jag blev posetivt överraskad... hade inga större förväntningar att de skulle vara något att ha direkt men där fick jag fel! åkte en sväng till svärmor efter och drack te och åt hembakat bröd efter... gott

väntar som vanligt på ett telefonsamtal som aldrig kommer.... tröttsamt som attan!!! jag har absolut inget tålamod!!!

Inga kommentarer: