måndag, januari 07, 2008

enkät om 2007

lagligt stulen från Linda


1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? ***säkerligen...

2. Höll du några av dina nyårslöften? ***haha ja i två dagar... :-)de eviga sluta röka löftet

3. Blev någon / några av dina vännen föräldrar i år? ***Ja.. lille söte goa zakk

4. Dog någon som stod dig nära? ***Nej, tack o lov

5. Vilka länder besökte du? ***tyskland.. och Linköping... :-) blir väl förhoppnin gsvis mer under 2008

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? ***ja, och förhoppningsvis får jag de snart..:-)

7. Vilket datum år 2007 kommer du alltid att minnas? ***hmmm vet inte riktigt..finns några stycken 15 okt bla...

8. Vad var det största du gjort 2007? *** oj de var svårt....

9. Största misstaget? ***bra fråga

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ***nje inte mer än de vanliga...

11. Bästa köpet? ***allt går inte att köpa för pengar

12. Vad spenderade du mest pengar på? ***borde vara räkningar... :-) köpte ifs en bil

13. Gjorde någon dig riktigt glad? ***oh ja då!

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2007? ingen aning

15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? ***Mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? ***roat mig! skulle ha spenderat mer tid med mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ***Godisätandet

18. Hur tillbringade du julen? ***dagen innan hos mina föräldrar,på julafton jobbade jag sen var de hos svärmor

19. Blev du kär under 2007? ***JA!!! och kärare för var dag som går!

20. Hur många one-night-stands? ***Inte ett enda haha!

21. Favoritprogram på tv? ***BONES!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året? ***hatar är ett starkt ord..så nej

23. Den bästa boken du läste i år? ***är helt klart Diana Gabaldons böcker

24. Största musikaliska upptäckten? ***mika

25. Något du önskade dig och fick? ***japp!

26. Något du önskade dig men inte fick? ***hmmm ne

27. Årets bästa film? ***finns för många bra

28. Vad gjorde du på din födelsedag? ***födelsedag? har ingen sån numera blir aldrig äldre än 20!

29. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre? ***ja! christian!

30. Vad fick dig att må bra? ***Mina älskade vänner

31. Vilken kändis var du mest sugen på? ***Haha! I'll never tell!

32. Vem saknade du? ***saknar många...vissa människor träffar man för sällan!

33. De bästa nya människorna du träffade? ***måste vara mina underbara arbetskompisar som är precis lika knäppa som jag...

Inga kommentarer: