torsdag, januari 10, 2008

blaha

tänkte bara berätta at jag e trött och allvarligt överväger att gå o lägga mig... :-)

tror min sambo e knäpp på riktigt... klockan e halv elva på kvällen o han står o diskar?!?!?!? vaddå infall av arbetslust? e inte helt normalt att få sånna infall så sent på kvällen..... och får man de ska man bara vänta på att de går över...

fortfarande inte fått telefonsamtalet vi väntar på.... sega människor e då!!!! vill ju veta nu!!!
tålamod har aldrig varit min starka sida direkt.....speciellt inte när de gäller sånt här....
får nog ta o ringa imorgon o se vad som händer egentligen....

måste få köpt födelsedagspresent till Filip oxå... han fyller 8.... HALLÅ? var 17 tog tiden vägen då? känner mig ju ungefär som 40 ju!
han önskar sig i alla fall tecnic lego... får väl se om man kan hitta något bra....

på lördag kommer svärmor, hennes gubbe, svåger + barn hit.... :-) blir huset fullt en stund.. :-)
fick på tal om svärmor så fick vi i julklapp biljetter till bullarnRevyn den 20:e skoj! jag gillar revyer! halva tjocka släkten ska tydligen dit så de blir väl någon form av släktträff eller nåt.. *s*

kom just att tänka på en sak.... e en hel del folk som läser min blog regelbundet.... men varför? egentligen? jag skriver ju väldigt sällan något vettigt här? :-) måste vara den mänskliga nyfikenheten.....

nej nu blir de sängen!!!

Inga kommentarer: