måndag, januari 14, 2008

usch vad jag har sovit dåligt i natt! har varit jätte varmt o Tilda har hostat hela natten så hon har väckt mig flera gånger... :-(
blir tidig sänggång ikväll.... jobbar till fyra imorgon... men ska till företagshälsovården imorgon mitt på dagen....dom ska knacka på min rygg lite o försöka ta reda på vad de e för fel på mig... *s* lycka till!

gjorde ett expriment till middag idag... laxfileer med turkisk yoghurt och ost... blev faktiskt riktigt gott! blev lite förvånad faktiskt...

nu står Tilda o gör egna studsbollar i köket...vågar inte tänka på hur de ser ut där inne sen...men hon e nöjd ialla fall... har varit ett väldans oväsen här en stund.... de är tydligen väldigt farligt att inte ha något att göra....:-/

orkar nog inte göra så mycket mer idag tror jag... men får väl kanske ta hand om disken i alla fall... om jag nu orkar dra mig ur soffan.. tveksamt...

Inga kommentarer: