lördag, januari 26, 2008

folk e inte kloka!

tänkte bara tala om för er som inte vet de att folk är inte kloka!! trött man blir...

och på tal om något helt annat.... jag brukar få höra att jag ser ung ut... men idag var de en tant som tyckte jag såg ut som 30!?!?!?! hallå??? e ju för farao hela 4 år kvar tills dess.... *fnys* hon tyckte de var konstigt att jag inte var gift i min ålder.... haha men efter några minuters förklarnade om dagens samhälle med sambos,särbos o allt annat man kan vara nu för tiden så tyckte hon att de räckte om jag gifte mig innan hon dog... hmmm problemet är att tanten lika gärna kan falla död ner i morgon om de e så.... nje hon får nog hålla sig vid liv x antal år till om hon vill uppleva mitt bröllop i alla fall.. ;-)

sitter för övrigt på jobebt och längtar hem.... blir till att stressa hem o göra sig iordning innan vi måste åka till tanum.. älsklingen ska klippa sig innan kalaset så jag vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt idag.... sen går resten av kvällen åt till att sitta o Le o vara trevlig... vill hellre gå på personalfest eller tjejfest hos Siri idag men de e ju bara att glömma... suck

dagens I-lands problem:
när de ligger kanelbullar med "gult klet" i på borden och man är för mätt för att orka äta en....

Inga kommentarer: