onsdag, januari 23, 2008

glad idag

imorse kom ett sms som resulterade i ett fån flin på mig o en totalt tossig sambo som hoppade runt här som en galning.. :-) imorgon gäller de!! så i morgon eftermiddag kan jag nog berätta vad de handlar om med...:-)

tänk på mig kl 12:30 idag för då ska jag till tandläkaren! jag hatar att gå dit... kostar bara en massa pengar och ont får man med.. :-(
sen blir de till att jobba kvällen idag...kan hoppas på att vi får de lugnt idag men de får vi säkert inte...brukar vara fullt ös där ute på kvällarna...

annars har jag en envis hosta som vägrar släppa! blir tokig!!!

måste beställa tid för klippning på Tilda med.. hon börjar bli irreterad på luggen som hänger fram i ansiktet på henne... och de e bäst att snabba sig att ta henne till frisören innan någon får för sig att klippa henne på eget bevåg... de har hänt förr och de resulterade i ett akut besök hos frsören med tanke på att tösen inte såg klok ut i håret!!

dagens I lands problem:
att vara hungrig men inte orka göra iordning något att äta....

Inga kommentarer: