söndag, januari 27, 2008

tråkigt..

tyvärr finns de för mycket folk som tydligen inte har något eget liv! tyvärr så roar sig dessa personer med att snoka och lägga sig i sådant dom absolut inte har de minsta med att göra!

tyvärr går de inte att lösenords skydda bloggen här så under tiden som jag letar efter sen sån så kommer de bara skrivas totalt strunt och sånt som itne är de mista intressant i den här bloggen! allt som har de minsta värde kommer att skrivas i min blogg på www.helgon.net och där kommer bara dom som jag har godkänt få möjlighet att läsa.
vill du ha lösenordet så får du slänga iväg ett mess eller nåt. vet att dom flesta av mina läsare är medlemmar på helgon...

tråkigt med sånt här... för de är ett väldigt bra sätt artt hålla vänner långt borta uppdaterade om mitt liv......

ha de gott!!

Inga kommentarer: